پارچه هیدروفیلیک

بروز ترین ها

پر بازدید ترین ها

اسپان-باند-از-کجا-بخریم

پارچه اسپان باند از ...

1401/02/25

پارچه‌های اسپان باند دسته ای منسوجات بی بافت هستند که از پلی پروپیلن تشکیل شده اند. این پارچه بر خلاف پارچه‌های معمولی به جای تار و پود از الیاف پرس شده تشکیل شده است. انواع مختلفی از این پارچه‌های یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. کاربردهای گسترده این پارچه‌ها طیف وسیعی از مصارف روزانه را شامل می‌شود،

اسپان-لس

اسپان لس چیست و چه ک...

1401/01/21

فرآیند اسپان لس یک سیستم تولیدی از منسوجات غیربافته است که با جت‌های آب برای درهم تنیدن الیاف انجام می‌شود و بنابراین ما پارچه‌ای یکپارچه را به دست خواهیم آورد. به روش اسپان لس، روش Hydroentangling نیز گفته می‌شود. اسپان لس یا همان توری تابیده در یک کلام از الیاف مختلف، یک نوع پارچه از گروه پارچه‌های نبافته تشکیل می‌شود. نحوه ساخت پارچه اسپان لس را در چند مرحله ساده برای شما همراهان گرامی توصیف می‌کنیم:

چاپ-اسپان-باند

روش های چاپ روی اسپا...

1401/01/28

هنگامی که نوبت به چاپ روی پارچه اسپان باند می‌شود، تولیدکنندگان همیشه به دنبال افزایش کارایی و کیفیت چاپ هستند. چاپ روی اسپان باند و دستمال کاغذی با چاپ روی سایر لایه‌های معمولی مانند راه راه بسیار متفاوت است. به این ترتیب، برخی ملاحظات کلیدی درباره نحوه چاپ روی دستمال کاغذی و پارچه‌های غیربافته وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این روش‌های چاپ روی اسپان باند آشنا شوید.

عضویت در خبرنامه

پارچه-هیدروفیلیک

پارچه هیدروفیلیک

1401/03/08

با توجه به اهمیت بهداشت و رعایت اصول ایمنی در مکان‌هایی همچون بیمارستان‌ها، تولیدکنندگان برآن شدند تا محصولاتی را تولید کنند که در این زمینه بسیار کاربردی و ارزشمند باشند. پارچه هیدروفیلیک از جمله محصولاتی است که به این منظور تولید شده و بیشترین کاربردی که از آن مشاهده شده در مراکز درمانی، مصارف خانگی و بهداشت کودک است. برای آشنایی بیشتر با این محصولات کاربردی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مطالعه کنید: پارچه اسپان باند ترموباند

پارچه هیدروفیلیک

در ابتدا برای آشنایی بیشتر با پارچه هیدروفیلیک تصمیم داریم کمی به پیشینه این محصول بپردازیم. در واقع برای اینکه بتوان به خوبی از کاربرد و قابلیت‌های این محصول صحبت کرد لازم است تا با معانی این واژه‌ها بیشتر آشنا شد. احتمالا اگر سروکاری با صنایع مختلف همچون صنعت پزشکی، شیمیایی و... نداشته باشید، با واژه‌ای همچون هیدروفیل غریبه هستید.
هیدروفیل در یک عبارت به معنی آب دوست است. ترکیباتی که در هیدروفیل وجود دارند، باعث می‌شوند تا این ماده در برابر آب و رطوبت از خود علاقه زیادی نشان دهد. همین ویژگی در هیدروفیل موجب شده تا از آن در صنایعی همچون صنعت تولید مواد شیمیایی، صنعت پزشکی و... استفاده‌های زیادی شود. حل شدن در آب و عدم ترکیب با انواع چربی، روغن و... از ویژگی‌های جالب توجه در این ماده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
به دلیل همین خاصیت هیدروفیل، امروزه از آن به عنوان یکی از ترکیبات اصلی ساخت پنبه‌های هیدروفیل و پارچه‌های هیدروفیلیک استفاده می‌کنند. این محصولات با خاصیت پاک کنندگی قوی که دارند باعث می‌شوند تا بتوان به کمک آن‌ها تمام سطوح را به خوبی از آلودگی‌ها پاک کرد.
 اگر سری به بازار خرید و فروش محصولات بهداشتی بزنید حتما مشاهده خواهید کرد که نمونه‌های متنوعی از پارچه‌های هیدروفیلیک و اسپان باند به شما ارائه می‌شوند که می‌توان از آن‌ها برای مصارف خانگی استفاده کرد. در بخش بعدی با ویژگی‌های اصلی پارچه هیدروفیلیک آشنا می‌شویم.

پارچه هیدروفیلیک

ویژگی‌های پارچه هیدروفیلیک

اگر به دنبال محصولی هستید که بتوان به کمک آن نظافت و بهداشت را به خانه آورد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب این بخش را از دست ندهید. در این قسمت تصمیم داریم با کاربردها و ویژگی‌های پارچه هیدروفیلیک آشنا شویم. قطعا با آگاهی از این مطالب، انتخاب اول شما در هنگام خرید، پارچه هیدروفیلیک خواهد بود. برخی از ویژگی‌های مهم پارچه هیدروفیلیک به شرح زیر هستند.

  • به دلیل اینکه در تولید پارچه هیدروفیلیک از بهترین، مرغوب‌ترین و درجه یک ترین الیاف و ترکیبات استفاده شده، این محصول در لیست باکیفیت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محصولات بهداشتی قرار می‌گیرد.
  • این محصولات یکبار مصرف هستند.
  • از ویژگی‌های بارز پارچه هیدروفیلیک می‌توان به سازگار بودن آن با محیط زیست اشاره کرد.
  • این پارچه‌ها علاوه بر اینکه از وزن کمی برخوردارند و سبک هستند، نرمی و لطافت خاصی داشته و کار با آن‌ها آسان و لذت بخش است.
  • همانطور که گفتیم پارچه هیدروفیلیک خاصیت آب دوستی داشته و می‌تواند رطوبت و آب را به خوبی جذب کند.
  • پارچه‌های هیدروفیلیک خاصیت ضد ضربه دارند.
  • از آن جایی که در تولید پارچه هیدروفیلیک از مواد شیمیایی استفاده نشده، در هنگام استفاده از آن شاهد هیچ گونه حساسیت و ناراحتی پوستی نخواهید بود. بنابراین می‌توان گفت افرادی که پوستی حساس دارند هم می‌توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند.
  • این پارچه پوشش راحتی داشته و کاملا امن و خشک است.
  • از قابلیت‌هایی که در این محصول بسیار موردتوجه قرار گرفته خاصیت پاک کنندگی قوی آن است.
  • پارچه هیدروفیلیک می‌‎تواند انواع آلودگی‌ها، باکتری، میکروب، ویروس‌ها و مواد سمی را حذف کرده و از بین ببرد.

با توجه به ویژگی‌های پارچه هیدروفیلیک می‌توان از آن برای مصارف مختلفی استفاده کرد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • استفاده در منازل برای پاک کردن و تمیزی انواع سطوح از آلودگی‌ها
  • استفاده در صنعت بیوشیمیایی
  • استفاده در صنعت پزشکی و درمانی
  • حفظ بهداشت کودک
  • استفاده در دستگاه‌های مدرن با سرعت بالا

به دلیل اینکه پارچه هیدروفیلیک تمامی استانداردهای لازم را در تولید خود داراست، یکی از محصولات بهداشتی قابل اطمینان برای مشتریان است. به همین جهت شما می‌توانید برای مصارف گوناگون خود از آن به تعداد دلخواه تهیه کرده و در امور روزانه خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد پارچه‌های هیدروفیلیک، اسپان باند، ملت بلون یا کامپوزیت های ترکیبی ملت بلون و اسپان باند می‌توانید مقالات حریر بافت امیر را مطالعه کنید.

شروع گفتگو

سلام ! روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید و چت کنید.
avatar

واحد فروش داخلی

سوال در خصوص فروش داخلی

avatar

واحد فروش خارجی

سوال در خصوص فروش خارجی

avatar

پیشنهادات و انتقادات

پیشنهادات و انتقالات خود را با ما در ارتباط بگذارید