روش های چاپ روی اسپان باند

بروز ترین ها

پر بازدید ترین ها

اسپان-باند-از-کجا-بخریم

پارچه اسپان باند از ...

1401/02/25

پارچه‌های اسپان باند دسته ای منسوجات بی بافت هستند که از پلی پروپیلن تشکیل شده اند. این پارچه بر خلاف پارچه‌های معمولی به جای تار و پود از الیاف پرس شده تشکیل شده است. انواع مختلفی از این پارچه‌های یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. کاربردهای گسترده این پارچه‌ها طیف وسیعی از مصارف روزانه را شامل می‌شود،

اسپان-لس

اسپان لس چیست و چه ک...

1401/01/21

فرآیند اسپان لس یک سیستم تولیدی از منسوجات غیربافته است که با جت‌های آب برای درهم تنیدن الیاف انجام می‌شود و بنابراین ما پارچه‌ای یکپارچه را به دست خواهیم آورد. به روش اسپان لس، روش Hydroentangling نیز گفته می‌شود. اسپان لس یا همان توری تابیده در یک کلام از الیاف مختلف، یک نوع پارچه از گروه پارچه‌های نبافته تشکیل می‌شود. نحوه ساخت پارچه اسپان لس را در چند مرحله ساده برای شما همراهان گرامی توصیف می‌کنیم:

چاپ-اسپان-باند

روش های چاپ روی اسپا...

1401/01/28

هنگامی که نوبت به چاپ روی پارچه اسپان باند می‌شود، تولیدکنندگان همیشه به دنبال افزایش کارایی و کیفیت چاپ هستند. چاپ روی اسپان باند و دستمال کاغذی با چاپ روی سایر لایه‌های معمولی مانند راه راه بسیار متفاوت است. به این ترتیب، برخی ملاحظات کلیدی درباره نحوه چاپ روی دستمال کاغذی و پارچه‌های غیربافته وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این روش‌های چاپ روی اسپان باند آشنا شوید.

عضویت در خبرنامه

چاپ-اسپان-باند

روش های چاپ روی اسپان باند

1401/01/28

هنگامی که نوبت به چاپ روی پارچه اسپان باند می‌شود، تولیدکنندگان همیشه به دنبال افزایش کارایی و کیفیت چاپ هستند. چاپ روی اسپان باند و دستمال کاغذی با چاپ روی سایر لایه‌های معمولی مانند راه راه بسیار متفاوت است. به این ترتیب، برخی ملاحظات کلیدی درباره نحوه چاپ روی دستمال کاغذی و پارچه‌های غیربافته وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این روش‌های چاپ روی اسپان باند آشنا شوید.

4 نکته برای چاپ روی اسپان باند و دستمال کاغذی 

در حالی که چاپگرها قادر هستند تغییرات کوچک زیادی در عملکرد خود ایجاد کنند و بهترین چاپ روی اسپان باند و دستمال کاغذی غیر بافته داشته باشند، چهار مرحله ضروری برای بهبود چاپ شما وجود دارد.

  •  از جوهرهای مبتنی بر آب استفاده کنید.
  • سیستم‌های تامین جوهر خودکار را در نظر بگیرید.
  • پیاده سازی سیستم‌های خشک کن با کارایی بالا.
  • تجهیزات خود را نگهداری و مراقبت کنید.

 از جوهرهای مبتنی بر آب استفاده کنید!

استفاده از جوهرهای مبتنی بر آب، به جای جوهرهای مبتنی بر حلال، برای چاپگرهایی که در مسیر پایدار حرکت می‌کنند، کار مفیدی نیست. با این حال، جوهرهای مبتنی بر آب نیز بخش مهمی از چاپ روی پارچه‌های اسپان باند هستند. به عنوان مثال، چاپ الگوهای روی دستمال کاغذی، محصولات مراقبت از زنان یا دستمال صورت را در نظر بگیرید. این مواد بسیار بیشتر از سایر بسترها جوهر را جذب می‌کنند، بنابراین ویسکوزیته جوهر، لازم است درست باشد. بیش از حد نازک بودن باعث می‌شود جوهر از طریق زیرلایه جریان یابد و باعث ایجاد خط می‌شود. پارچه‌ای که خیلی ضخیم است، جوهر به سطح زیرلایه نفوذ نمی‌کند. به علاوه، این محصولات با پوست و احتمالا غذا در تماس خواهند بود. بنابراین استفاده از جوهرهای مبتنی بر حلال اشتباه بزرگی است؛ زیرا حاوی مواد شیمیایی گاهی مضر هستند.

پیشنهاد مطالعه: اسپان لس چیست؟

چاپگرها قادر هستند تصاویر با وضوح بالا را با جوهرهای مبتنی بر آب چاپ کنند، اگرچه تجهیزات چاپ ممکن است برای تغییر به استفاده از جوهرهای مبتنی بر آب به تغییرات جزئی نیاز داشته باشند. با این حال، مهم است که اطمینان حاصل کنید که با نوع مناسب جوهرهای مبتنی بر آب چاپ می‌کنید.

از سیستم‌های خودکار تامین جوهر بهره مند شوید!

این سیستم‌ها تضمین می‌کنند که جوهر به طور مداوم و پیوسته در سطوح صحیح تغذیه می‌شود و یک چاپ یکنواخت ایجاد شود. تغییرات در سطوح جوهر را می‌توان به راحتی با رابط کامپیوتری انجام داد. در این مورد، سیستم‌های تامین خودکار جوهر قادر هستند دستورالعمل‌های جوهر را از حافظه به یاد بیاورند، در نتیجه ترکیب مناسب را برای بافت‌ها و بسترهای نبافته آسان‌تر و راحت‌تر می‌‌سازند.

print on spumbond
سیستم‌های خشک کن با کارایی بالا را به کار گیرید!

لک شدن جوهر ممکن است مانعی بر هر نوع بستری باشد که روی آن چاپ می‌کنید، که خشک شدن سریع را بیش از پیش مهم می‌کند. اینجاست که سیستم‌های خشک‌کن با عملکرد بالا می‌توانند مفید باشند، زیرا قادر هستند سرعت خشک شدن جوهر را تسریع نمایند و از لکه ‌شدن و سایر مشکلات احتمالی جلوگیری شود. 
زیرلایه‌هایی مانند پارچه‌ها و دستمال‌های بافته نشده به ‌خاطر اندازه بسیار زیادشان، به ‌ویژه مستعد لکه شدن هستند. یک رول دستمال کاغذی را تصور کنید که در یک اتاق باز شده است. اکنون ده‎ها مورد از آن رول‌ها را تصویر کنید. سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن به چاپگرهای فلکسی اجازه می‌دهد تا خروجی خود را افزایش دهند زیرا خشک کردن باعث ایجاد تنگنا نمی‌شود.

در تعمیر و نگهداری دستگاه پرس خود کوشا باشید!

انواع دیگری از تعمیر و نگهداری مربوط به پرس وجود دارد که لازم است انجام دهید و مطمئن شوید چاپ غیر بافته شده و دستمال کاغذی شما بهترین نتیجه ممکن را ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، پرس‌ها لازم است قبل از هر چاپ در یک راستا قرار گیرند و غلتک‌ها تنظیم شوند. کشش نیز لازم است قبل از هر بار اجرا بررسی و تنظیم شود تا بستر بتواند جوهر چاپ را به درستی بپذیرد. و در آخر، حامل‌های تصویر واجب است به طور منظم بازرسی و تمیز شوند. از تمیز کردن حامل‌های تصویر خود با هر گونه حلال یا مواد پاک کننده‌ای که ممکن است به تصویر حکاکی شده یا حکاکی شده آسیب برساند، خودداری کنید. 

به حداکثر رساندن راندمان اتاق مطبوعات یک مرحله در یک زمان 

چه روی کاغذ بسته بندی دستمال کاغذی چه روی مقوای راه راه چاپ کنید، این نکات و ترفندها قادر هستند عملیات چاپ فلکسو را بهبود بخشند و کارایی را به حداکثر برسانند. کاربرد جوهرها، تجهیزات و روش‌های تمیز کردن مناسب این امکان را دارد که راه طولانی برای انتشار بهترین چاپ را آسان سازد.

مجموعه حریر بافت امیر تولید کننده انواع منسوجات نبافته مانند اسپان باند و ملت بلون و انواع پارچه بیمارستانی می‌باشد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از سایت شرکت حریربافت بازدید نمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

شروع گفتگو

سلام ! روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید و چت کنید.
avatar

واحد فروش داخلی

سوال در خصوص فروش داخلی

avatar

واحد فروش خارجی

سوال در خصوص فروش خارجی

avatar

پیشنهادات و انتقادات

پیشنهادات و انتقالات خود را با ما در ارتباط بگذارید