پارچه اسپان باند از کجا بخریم؟

بروز ترین ها

پر بازدید ترین ها

اسپان-باند-از-کجا-بخریم

پارچه اسپان باند از ...

1401/02/25

پارچه‌های اسپان باند دسته ای منسوجات بی بافت هستند که از پلی پروپیلن تشکیل شده اند. این پارچه بر خلاف پارچه‌های معمولی به جای تار و پود از الیاف پرس شده تشکیل شده است. انواع مختلفی از این پارچه‌های یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. کاربردهای گسترده این پارچه‌ها طیف وسیعی از مصارف روزانه را شامل می‌شود،

اسپان-لس

اسپان لس چیست و چه ک...

1401/01/21

فرآیند اسپان لس یک سیستم تولیدی از منسوجات غیربافته است که با جت‌های آب برای درهم تنیدن الیاف انجام می‌شود و بنابراین ما پارچه‌ای یکپارچه را به دست خواهیم آورد. به روش اسپان لس، روش Hydroentangling نیز گفته می‌شود. اسپان لس یا همان توری تابیده در یک کلام از الیاف مختلف، یک نوع پارچه از گروه پارچه‌های نبافته تشکیل می‌شود. نحوه ساخت پارچه اسپان لس را در چند مرحله ساده برای شما همراهان گرامی توصیف می‌کنیم:

چاپ-اسپان-باند

روش های چاپ روی اسپا...

1401/01/28

هنگامی که نوبت به چاپ روی پارچه اسپان باند می‌شود، تولیدکنندگان همیشه به دنبال افزایش کارایی و کیفیت چاپ هستند. چاپ روی اسپان باند و دستمال کاغذی با چاپ روی سایر لایه‌های معمولی مانند راه راه بسیار متفاوت است. به این ترتیب، برخی ملاحظات کلیدی درباره نحوه چاپ روی دستمال کاغذی و پارچه‌های غیربافته وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این روش‌های چاپ روی اسپان باند آشنا شوید.

عضویت در خبرنامه

اسپان-باند-از-کجا-بخریم

پارچه اسپان باند از کجا بخریم؟

1401/02/25

پارچه‌های اسپان باند دسته ای منسوجات بی بافت هستند که از پلی پروپیلن تشکیل شده اند. این پارچه بر خلاف پارچه‌های معمولی به جای تار و پود از الیاف پرس شده تشکیل شده است. انواع مختلفی از این پارچه‌های یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. کاربردهای گسترده این پارچه‌ها طیف وسیعی از مصارف روزانه را شامل می‌شود، از بسته بندی مواد غذایی و کاور لباس هر گرفته تا تهیه گان جراحی و ماسک‌های پزشکی همگی از پارچه‌های نبافته تولید شده‌اند‌. به دلیل این کاربردهای گسترده، خرید و قیمت پارچه اسپان باند برای افراد زیادی حائز اهمیت است. در ادامه این گفتار به ارائه توضیحاتی پیرامون خرید پارچه اسپان باند می‌پردازیم. 

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند برای بسیاری از صنایع مصرف کننده به صرفه‌تر است. این پارچه در عرض‌ها، طول‌ها و لایه‌بندی مختلف تولید و عرضه می‌شوند. هم‌چنین پارچه‌های اسپان باند یا نبافته دارای تنوع رنگی هستند. برای خرید عمده پارچه اسپان باند باید نوع پارچه متناسب با کاربرد آن انتخاب شود. پارچه‌های اسپان باند در انواع یک الی چند لایه هم تولید می‌شوند، به طور مثال پارچه‌های اسپان باند پارچه‌هایی هستند که از سه لایه تشکیل شده اند و کارایی 3s مناسبی برای تولید انواع ماسک‌ها و گان‌های پزشکی دارند. بنابراین بسته به اینکه مصرف کننده کدام رنگ، گرماژ و چه نوع پارچه اسپان باند را انتخاب کند، ممکن است قیمت این پارچه متفاوت باشد. اما به طور کلی در مورد گرماژ عمده پارچه اسپان باند قیمت تمام شده کمی ارزان‌تر از خرید گرماژهای جداگانه است. 

مطالعه بیشتر: پارچه اسپان باند رنگی


پارچه اسپان باند در تهران

همان طور که اشاره شد محدوده کاربرد پارچه‌های اسپان باند بسیار گسترده است. این پارچه‌ها در صنعت بسته بندی، مواد غذایی، تولید محصولات پزشکی، تولید دستمال مرطوب، تولید کاور لوازم خانگی و... کاربردهای گسترده دارند. در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران صنایع فعال زیادی وجود دارد که از پارچه‌های اسپان باند برای تولید محصولاتشان استفاده می‌کنند. لذا خرید و فروش پارچه اسپان باند در تهران برای اغلب واحدهای تولیدی و مصرف کننده این پارچه حائز اهمیت است. برای خرید پارچه اسپان باند در تهران می‌توانید علاوه بر مراجعه به مراکز خرید حضوری از طریق وب سایت‌های معتبر هم ثبت سفارش کنید. با توجه به ترافیک و شلوغی شهر تهران خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بهترین گزینه برای صنایع ساکن این شهر است.

 

اسپان باند
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

امروزه خرید اینترنتی به دلایل مزایایی چون صرفه به جویی در وقت، امکان مقایسه دقیق قیمت‌ها و انتخاب آسان محصولات مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. در شهرهای بزرگ و صنعتی مشکلاتی مانند ترافیک و آلودگی هوا هم می‌توانند دلایل دیگری برای به صرفه بودن خرید اینترنتی باشند. برای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند می‌توانید به وب سایت‌های معتبر مراجعه کنید. در این وب سایت‌ها معمولا امکان مقایسه قیمت‌ها و آگاهی دقیق از ویژگی‌های محصول وجود دارد.

فروش عمده پارچه بیمارستانی

یکی از مصارف بزرگ پارچه اسپان باند برای تولید انواع ماسک بیمارستانی، گان جراحی، باند و گاز پزشکی، لباس بیمار و دیگر تجهیزات بیمارستانی است. از این رو معمولا به پارچه‌های بی بافت پارچه بیمارستانی هم گفته می‌شود. شرکت حریر بافت امیر یکی از تولید کنندگان برتر انواع پارچه‌های اسپان باند، ملت بلون و کامپوزیت‌های ترکیبی است. این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش عمده پارچه اسپان باند، آماده پذیرش سفارش در زمینه فروش عمده پارچه بیمارستانی، اسپان باند و ملت بلون و...از صنایع مصرف کننده این منسوجات سراسر کشور است.

سخن آخر 

در این گفتار اطلاعاتی پیرامون خرید عمده پارچه اسپان باند ارائه شد و شرکت حریر بافت امیر به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان این منسوجات در کشور معرفی شد. از آن‌جایی این پارچه کاربردهای گسترده ای دارد و کیفیت آن نقش مهمی در کیفیت تمام شده محصول نهایی دارد، خرید عمده این پارچه‌ها از فروشگاه‌های معتبر اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید از طریق وب سایت شرکت حریر بافت امیر نسبت به خرید اینترنتی پارچه اسپان باند، پارچه ملت بلون، کامپوزیت‌های ترکیبی و سایر منسوجات بی بافت اقدام کنید.

شروع گفتگو

سلام ! روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید و چت کنید.
avatar

واحد فروش داخلی

سوال در خصوص فروش داخلی

avatar

واحد فروش خارجی

سوال در خصوص فروش خارجی

avatar

پیشنهادات و انتقادات

پیشنهادات و انتقالات خود را با ما در ارتباط بگذارید