پارچه اسپان باند ماسک

بروز ترین ها

پر بازدید ترین ها

اسپان-باند-از-کجا-بخریم

پارچه اسپان باند از ...

1401/02/25

پارچه‌های اسپان باند دسته ای منسوجات بی بافت هستند که از پلی پروپیلن تشکیل شده اند. این پارچه بر خلاف پارچه‌های معمولی به جای تار و پود از الیاف پرس شده تشکیل شده است. انواع مختلفی از این پارچه‌های یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. کاربردهای گسترده این پارچه‌ها طیف وسیعی از مصارف روزانه را شامل می‌شود،

اسپان-لس

اسپان لس چیست و چه ک...

1401/01/21

فرآیند اسپان لس یک سیستم تولیدی از منسوجات غیربافته است که با جت‌های آب برای درهم تنیدن الیاف انجام می‌شود و بنابراین ما پارچه‌ای یکپارچه را به دست خواهیم آورد. به روش اسپان لس، روش Hydroentangling نیز گفته می‌شود. اسپان لس یا همان توری تابیده در یک کلام از الیاف مختلف، یک نوع پارچه از گروه پارچه‌های نبافته تشکیل می‌شود. نحوه ساخت پارچه اسپان لس را در چند مرحله ساده برای شما همراهان گرامی توصیف می‌کنیم:

چاپ-اسپان-باند

روش های چاپ روی اسپا...

1401/01/28

هنگامی که نوبت به چاپ روی پارچه اسپان باند می‌شود، تولیدکنندگان همیشه به دنبال افزایش کارایی و کیفیت چاپ هستند. چاپ روی اسپان باند و دستمال کاغذی با چاپ روی سایر لایه‌های معمولی مانند راه راه بسیار متفاوت است. به این ترتیب، برخی ملاحظات کلیدی درباره نحوه چاپ روی دستمال کاغذی و پارچه‌های غیربافته وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این روش‌های چاپ روی اسپان باند آشنا شوید.

عضویت در خبرنامه

اسپان-باند-ماسک

پارچه اسپان باند ماسک

1400/12/02

با همه‌گیر شدن کرونا ماسک به پوشش لاینفک مردم در دنیا تبدیل شده است که استفاده از آن در تمام برخوردهای اجتماعی در هرزمان و مکانی ضروری است. استفاده طولانی از ماسک سبب شده است تا تولید کنندگان ماسک‌های تنفسی را در طرح و رنگ‌های متنوع تولید و به دست مشتری برسانند. در این میان پارچه اسپان باند ماسک توانسته است سهم مهمی در تولید ماسک داشته باشد.

نگاهی به تاریخچه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند پارچه‌ای مهم در صنعت نساجی محسوب می‌شود چرا که این پارچه جز پارچه‌های بی بافت به شمار می‌آید و جز جدا نشدنی صنعت نساجی قرار گرفته است. آیا می‌دانید پارچه اسپان باند برای اولین بار برای ساخت پشم شیشه تولید شد؟ حدود صد سال پیش بود که در سال ۱۹۴۰یک شرکت آمریکایی برای ساخت پشم شیشه اقدام به تولید این نوع از پارچه کرد و در سال‌های بعد تولید این پارچه پر کاربرد دچار تغییر شد.

پارچه اسپان باند و ملت بلون ماسک در دسته منسوجات بدون بافت قرار می‌گیرد و جنس ساخت آن از پلی پروپیلن است ودر صنعت نساجی به نام پارچه‌های یک بار مصرف؛نبافته سوزنی نبافته اسپان شناخته می‌شود. ویژگی متمایز این نوع از پارچه این است که برخلاف‌ دیگر پارچه‌های معمولی فاقد تار و پود است و از الیاف پرس شده تولید می‌شود.از آنجا که اسپان باند در وزن و ضخامت‌های متفاوت تولید می‌شود به پارچه بدون بافت و یا بی بافت مشهور است.

ماسک اسپان باند

کاربرد پارچه اسپان باند ماسک

پارچه اسپان باند در صنعت نساجی کاربردهای فراوانی دارد از صنعت، کشاورزی، صنایع داروسازی و صنایع ساختمانی، صنایع پزشکی بیمارستانی ماسک یک‌بار مصرف گرفته تا صنایع نظامی. جالب است بدانید پارچه اسپان باند حتی در تولید چای‌های کیسه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین طی سال‌های اخیر ماسک به پرکاربردترین تجهیزات پزشکی تبدیل شده است همین امر سبب رونق بخشیدن به واحد‌های تولیدی و دوخت ماسک شده است و‌ تولیدکنندگان به همین منظور احتیاج به پارچه مناسب و با کیفیت دارند تا بتوانند انواع ماسک پزشکی و بهداشتی و با کیفیت را تولید و به دست مشتری برسانند.

ناگفته نماند می‌توان از پارچه‌های تترون نمدی و ترگال نیز برای تولید ماسک استفاده کرد اما نباید فراموش کرد پارچه اسپان باند یکی از گزینه‌های مناسب برای تولید ماسک‌های یک بار مصرف است. پارچه اسپان باند برای تولید ماسک در گرماژهای متفاوت قابل تولید است. پارچه اسپان باند برای پرسنل بیمارستان، پرستاران و پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه اسپان باند بدن فرد را ایزوله می‌کند و از ورود ویروس و انواع عوامل بیماری زا جلوگیری می‌کند. پارچه شان از دیگر موارد پارچه اسپان باند است که برای جراحی‌های سرپایی و طولانی کاربرد دارد.

پارچه گان نوعی دیگر از پارچه‌های اسپان باند است که در اتاق عمل جهت جراحی‌های پیچیده که نیاز به ساعت‌ها زمان دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه‌ها یک بار مصرف بوده و پس از استفاده دور ریخته می‌شود تا ویروس و میکروب در محیط منتشر نشود. همچنین به دلیل آنتی باکتریال بودن پارچه اسپان باند تولید این پارچه برای تولید ماسک‌های پزشکی و لباس اتاق عمل مورد توجه قرار گرفته است. رنگ غالب مورد استفاده برای ماسک در پارچه‌های اسپان باند آبی، سفید، طوسی و لیمویی است.

پارچه ماسک قابل شستشو

پارچه اسپان باند ماسک چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه اسپان باند ماسک به دلیل خاصیت بدون بافت بودن آن که سبب ویژگی منحصربه‌فرد الکترواستاتیک در آن شده است، مانع عبور ذرات از پارچه اسپان باند ماسک می‌شود. به‌علاوه به دلیل خاصیت نفوذ ناپذیری در برابر مایعات سبب شده به یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها در صنعت منسوجات تبدیل شود. پارچه اسپان باند ماسک بین یک الی سه لایه تولید می‌شود جالب است بدانید تعداد لایه‌های پارچه را در پارچه اسپان باند ماسک با حروف s نشان می‌دهند. مثلا اگر پارچه اسپان باند ماسکی از سه لایه تشکیل شده باشد ۳s نامیده می‌شود.

در حال حاضر تولیدی‌های بزرگی در ایران شروع به تولید پارچه‌های ماسک نبافته کرده‌اند و روزبه‌روز این صنعت در حال پیشرفت است. اما بد نیست بدانیم پارچه اسپان باند ماسک با دیگر پارچه‌های معمول تفاوت‌هایی دارد؛ از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. از لطافت قابل توجهی برخوردار است.
  2. دارای گرمای و وزن مشخص است.
  3. پارچه اسپان بافت ماسک ضد آب است.
  4. انتی باکتریال است.
  5. دیگر خصوصیت قابل توجه آن، آنتی یووی بودن آن است.

اسپان باند ماسک

قیمت پارچه اسپان باند ماسک

در حال حاضر استفاده از پارچه اسپان باند برای تولید ماسک‌‎های پزشکی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و افراد بیش از گذشته اقدام به خرید و فروش این نوع از پارچه کرده‌اند. عوامل زیادی در قیمت پارچه اسپان باند ماسک دخیل هستند. برای تولید ماسک باید استاندارد تولید ماسک را در نظر داشت چرا که هدف ساخت ماسک محافظت از دستگاه تنفسی در مقابل آلودگی‌های محیطی و جلوگیری از ورود ویروس‌ها می‌باشد. با شیوع بیماری کرونا پارچه اسپان باند ماسک بیش از گذشته مورد توجه صنعت نساجی قرار گرفته است. همچنین اسپان باند نسبت به دیگر پارچه‌ها هزینه کمتری دارد و بازیافت سریع تری دارد، علاوه بر این، در برابر اشعه آفتاب پایداری بیشتری دارد.

اسپان باند رنگی

عواملی موثر بر قیمت پارچه اسپان باند ماسک

  1. کیفیت مواد اولیه که فاکتوری مهم در تولید است.
  2. گرماژ (وزن پایه ٫جرم) ضخامت پارچه به‌کار رفته در ماسک.
  3. عرض پارچه اسپان باند ماسک.
  4. کیفیت ساخت مواد اولیه
  5. چگونگی میزان عرضه و تقاضا پارچه اسپان باند ماسک در بازار.
  6. کیفیت دستگاه‌های مورد استفاده در ساخت.

پارچه اسپان باند ماسک را از کجا تهیه کنیم؟

درب کارخانه، مرکزی معتبر و قابل اعتماد برای خرید است؛ چرا که با حذف واسطه‌ها محصول با کیفیت قابل اعتماد و قیمت مناسب را به دست مشتری می‌رساند. اما بیشتر اوقات، امکان رفتن به کارخانه تولیدی و خرید مستقیم و عمده درب کارخانه برای عموم افراد جامعه وجود ندارد اما می‌توان پارچه اسپان باند ماسک را از مراکز و سایت‌هایی مانند حریربافت امیر که این محصولات را بی واسطه به فروش می رسانند تهیه کرد. خرید اینترنتی نیز انتخاب مناسبی برای تهیه پارچه اسپان باند ماسک است شما می توانید مستقیم با کارخانه دار در تعامل باشید ثبت سفارش انجام دهید در زمان خود صرفه جویی کنید، پارچه با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.


شروع گفتگو

سلام ! روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید و چت کنید.
avatar

واحد فروش داخلی

سوال در خصوص فروش داخلی

avatar

واحد فروش خارجی

سوال در خصوص فروش خارجی

avatar

پیشنهادات و انتقادات

پیشنهادات و انتقالات خود را با ما در ارتباط بگذارید